Przejdź do treści

Szkoła Podstawowa Nr 405

WhatsApp Image 2023-09-18 at 12.26.36
WhatsApp Image 2023-09-21 at 13.21.11
1693995857824
WhatsApp Image 2023-09-21 at 13.21.11(1)
1693995857814
1693995857795
1693995857805
WhatsApp Image 2023-09-19 at 09.36.12
WhatsApp Image 2023-09-19 at 09.36.19
WhatsApp Image 2023-09-19 at 09.36.18
WhatsApp Image 2023-10-25 at 15.46.27
WhatsApp-Image-2023-09-24-at-15.59.32
WhatsApp Image 2023-10-06 at 13.28.581
WhatsApp Image 2023-10-06 at 12.17.32
20231122_134958
20231114_094132
WhatsApp Image 2024-03-21 at 19.41.12
111
3
3
15_02_zajecia_3_1
WhatsApp Image 2023-12-08 at 12.15.16
IMG_20231114_094043
8
011
1
DSC_0048

Obiady w SP405

Szanowni Państwo,

wszystkie osoby, które założyły konto w aplikacji Zamów Posiłek mają już wpisane nadpłaty/niedopłaty. Przypominamy o konieczności zarejestrowania się w systemie – tylko w takim przypadku będziemy mogli wydać dziecku brelok, który będzie uprawniał do pobrania posiłku. Prosiliśmy o założenie kont najpóźniej do 26.08.24. Założenie konta po tym terminie może skutkować opóźnieniami – dziecko może nie otrzymać breloka i obiadu na początku września. Od nowego roku szkolnego 2024/2025 stary system nie będzie działał, brak konta w aplikacji Zamów Posiłek oznaczał będzie brak możliwości zamówienia dla dziecka obiadu.
Po wpłacie na konto konieczne będzie złożenie zamówienia w systemie.
Prosimy zwrócić uwagę na prawidłowe przypisywanie dzieci do klas.

Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz

System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy na jakie dni zamawiają Państwo posiłek.

Zamówienie i anulowanie jest możliwe do godz. 08:40 w dniu wydania posiłku.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
–    w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”;
–    następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką;
–    kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”;
–    pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”.
W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Skip to content