Szanowni Państwo,
wszystkie osoby, które założyły konto w aplikacji Zamów Posiłek mają już wpisane nadpłaty/niedopłaty. Przypominamy o konieczności zarejestrowania się w systemie – tylko w takim przypadku będziemy mogli wydać dziecku brelok, który będzie uprawniał do pobrania posiłku. Prosiliśmy o założenie kont najpóźniej do 26.08.24. Założenie konta po tym terminie może skutkować opóźnieniami – dziecko może nie otrzymać breloka i obiadu na początku września. Od nowego roku szkolnego 2024/2025 stary system nie będzie działał, brak konta w aplikacji Zamów Posiłek oznaczał będzie brak możliwości zamówienia dla dziecka obiadu.
Po wpłacie na konto konieczne będzie złożenie zamówienia w systemie.
Prosimy zwrócić uwagę na prawidłowe przypisywanie dzieci do klas.
Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz
System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy na jakie dni zamawiają Państwo posiłek.
Zamówienie i anulowanie jest możliwe do godz. 08:40 w dniu wydania posiłku.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”;
– następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką;
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”;
– pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”.
W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.