1. Obowiązek szkolny i obowiązek nauki dla dzieci i młodzieży z Ukrainy – ulotki w wersji polskiej oraz ukraińskiej znajdują się w linku poniżej.
Ulotka informacyjna MEiN_uczniowie ukrainscy
2. Karta Ucznia w roku szkolnym 2024/2025 – informacje znajdują się w linku poniżej.
Karta-Ucznia-w-roku-szkolnym-2024-2025
3. E-legitymacje
Informujemy, że przygotowujemy się do wystawienia e-legitymacji wszystkim nowym uczniom (i obecnym, jeśli zgubią swoją papierową legitymację). Informujemy o wymogu posiadania zdjęcia w wersji elektronicznej. Zgodnie z rozporządzeniem, powinno to być zdjęcie o wymiarach 26 x 19 mm oraz o
rozdzielczości co najmniej 300 dpi (min 224 x 307 pikseli). Warto wcześniej przygotować taką fotografię – bez niej wyrobienie e-legitymacji będzie niemożliwe.
4. Aplikacja „Zamów posiłek”
PRZYPOMINAMY INSTRUKCJĘ ZAKŁADANIA KONTA W APLIKACJI„ZAMÓW POSIŁEK”.
Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
Jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
Jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz
System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy na jakie dni zamawiają Państwo posiłek.
Zamówienie i anulowanie jest możliwe do godz. 08:40 w dniu wydania posiłku.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Aby to zrobić należy:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”;
– wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką;
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”;
– zalogować się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij
wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.